10 Νοε 2012

ΔΥΟ

Το ΔΥΟ ήταν το παιδικό περιοδικό των εκδόσεων Γραμμή (του γνωστού Κοσκωτά). Η συνεργασία μου με το ΔΥΟ ήταν σύντομη και πολύ σημαντική, γιατί ήταν η πρώτη συνεργασία στον χώρο της εικονογράφησης για παιδιά.

Εξώφυλλο του τεύχους 16, 11 Σεπτεμβρίου 1987

Δημιουργήθηκαν δύο χαρακτήρες: η Κούκου και η Βάγια. Η Βάγια ήταν ένα κορίτσι με πράσινα μαλλιά και είχε φίλη την Κούκου, την κουκουβάγια.
Η Κούκου και η Βάγια έγιναν μόνιμοι χαρακτήρες στο περιοδικό. Έπαιξαν σε εξώφυλλα, όπως στο παραπάνω, και έτρεξαν σε διάφορες εσωτερικές σελίδες. Το κείμενο που ακολουθεί γράφτηκε για να πρωταγωνιστήσουν η Κούκου και η Βάγια.







Από αυτό το άρθρο βγήκε ένας ακόμα ήρωας: ο Σάκης, ο ξέσκουλος, δηλαδή ο Σάκης ο ξεχτένιστος. Ταίριαξαν με την Κούκου και τη Βάγια και έκαναν παρέα σε δυο τρία τεύχη. Όμως ο Ξέσκουλος δεν ήταν δικός  μου ήρωας, εγώ απλώς τον εικονογραφούσα, και δεν μπορούσα να τον κάνω ό,τι ήθελα.
Ο Σάκης ο ξέσκουλος και η κίτρινη χτένα του έχουν μια μικρή ιστορία...



Η Κούκου, η Βάγια και ο Ξέσκουλος κάνουν έρευνα αγοράς.


Η Κούκου και η Βάγια δημιουργούν μαζί με τους αναγνώστες συναρπαστικές συντροφιές.

Από το περιοδικό ΔΥΟ πέρασαν συγγραφείς, εικονογράφοι, μουσικοί και δημοσιογράφοι. Γνωστά ονόματα που ξεχώρισαν για τη δουλειά τους.
Έψαξα και βρήκα όσα τεύχη του ΔΥΟ έχω, γιατί θέλω να ετοιμάσω ένα αφιέρωμα σε κάποιον δημιουργό κόμικς και παιχνιδιών που είχε συνεργαστεί με το περιοδικό (ακόμα δεν λέω περισσότερα). Με την ευκαιρία θα βρω και άλλα δικά μου σκίτσα και ίσως προσθέσω μερικά ακόμα.

Στη διάρκεια της συνεργασίας μου με το περιοδικό ΔΥΟ είχα διάφορες ευτυχείς στιγμές.
Μία από αυτές ήταν η συνέντευξη με τον μεγάλο ζωγράφο Κώστα Τσόκλη τον Οκτώβριο του 1987. 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου