17 Αυγ 2012

Γράμμα στον Τίτο από την Αγγελική Βαρελλά

Οι διακοπές είχαν τελειώσει και τα Μπαλόνια περίμεναν την επιστροφή του Τίτου Μπαλόνιου. Ο Τίτος πράγματι επέστρεψε. Μπήκε φουριόζος, μ' ένα σακίδιο στην πλάτη κι ένα σακουλάκι στο χέρι, κάθισε άκρη άκρη στην καρέκλα του χωρίς να βγάλει το σακίδιο και χωρίς ν' αφήσει το σακουλάκι, έγραψε δυο αράδες για τους αναγνώστες των Μπαλονιών: «Διαβάστε τι μου γράφει η αγαπημένη μου φίλη Αγγελική Βαρελλά και θα καταλάβετε γιατί μ' έπιασε η φούρια να πάω στη Μονεμβασιά» κι εξαφανίστηκε. 
Το γράμμα της  Αγγελικής Βαρελλά:


Πριν από λίγες μέρες βρέθηκα στη Μονεμβασιά. Θα την ξέρεις. Είναι μια βυζαντινή πολιτεία σ' ένα «πόδι» της Πελοποννήσου.
Σου γράφω για να σου πω τι έπαθα. Μόλις πέρασα, που λες, την καστρόπορτα, έχασα την αίσθηση του χρόνου. Σαν να μην βρισκόμουν στο τέλος του 20ου αιώνα, αλλά στις αρχές του 12ου. Κάπου, δηλαδή, στα 1100. Νόμισα πως άκουσα βούκινα να σημαίνουν και σκέφτηκα: «Θα έρχεται η συνοδεία του βυζαντινού αυτοκράτορα». Κι ήταν οι... τουρίστες.
Ολόγυρα υπήρχαν τείχη και πολεμίστρες. Χωρίς να το καταλάβω έβαλα το χέρι στη μέση για ν' αδράξω το σπαθί μου να πολεμήσω. Ο άνεμος που σφύριζε περνώντας από τα ερείπια, σαν άγριος πειρατής, ζήταγε να κατακτήσει το κάστρο.


Άκου και τη συνέχεια.
Καθώς περιδιάβαζα στα στενορύμια και τα σοκάκια, αγαπούσα τα γκρεμισμένα αδειανά σπίτια. Σαν να μου ψιθύριζαν στ' αυτί μυστικές ιστορίες από τα γυμνά τους παράθυρα.
Στριφογύριζα στα δρομάκια σαν την Αριάδνη στον Λαβύρινθο κι έψαχνα στην τσέπη μου να βρω τον... μίτο μου! Άκουγα τον θόρυβο που έκανε το κύμα χτυπώντας τα τείχη και θαρρούσα πως άκουγα κροτάλισμα αλόγων.
Τότε άρχισα να φουσκώνω σαν μπαλόνι, Μπαλόνιε, φίλε μου καλέ. Να ήταν από τη συγκίνηση; Να ήταν από τον αέρα; Να ήταν από περηφάνια κι αγάπη για την ιστορία αυτού του τόπου; Τι να σου πω.
Σου γράφω για να ξέρεις. Αν πας εκεί, πάρε μαζί σου και το σακουλάκι με τα όνειρά σου. Είναι το καλύτερο μέρος για να ονειρευτείς!
Με αγάπη 
η φίλη σου Αγγελική Βαρελλά


Ο Τίτος Μπαλόνιος έχει παρουσιάσει μέσα από τις σελίδες των μπαλονιών
μεγάλες προσωπικότητες, την Αγγελική Βαρελλά βέβαια, τον Ευγένιο Τριβιζά, καλλιτέχνες,
διαστημικούς γεωπόνους, την Πίτσα Γκαζοζέν, κάτι περίεργες θείες του...
Πολλούς σας λέω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου