13 Αυγ 2012

Η Λίνα του Λίνου

Οι αναγνώστες των Μπαλονιών πληροφορήθηκαν τη γνωριμία του Λίνου και της Λίνας από τον Τίτο Μπαλόνιο. Έγραφε ο Τίτος:

Φίλοι μου, γεια σας,
χτες ο Λίνος Καραμελέ κι εγώ κάναμε βόλτα κοιτάζοντας τις στολισμένες βιτρίνες. Στεκόμασταν μπροστά σε μία βιτρίνα με ξύλινα παιχνίδια, όταν μας πλησίασε μια κοπέλα και μας ρώτησε τι ώρα είναι. Πριν προφτάσω να κοιτάξω το ρολόι μου για να της απαντήσω, άκουσα έκπληκτος τον Λίνο να της λέει: «Η κατάλληλη ώρα για να γνωριστούμε». Ήμουν σίγουρος ότι η κοπέλα θα του έριχνε καμιά παγερή ματιά και θα έφευγε, αλλά εκείνη του απάντησε: «Γιατί όχι;».
Ο Λίνος συστήθηκε όλο ευγένεια:
— Με λένε Λίνο.
— Κι εμένα Λίνα.
— Αύριο γίνεται μια συναυλία στο Γκάζι. Θέλεις να πάμε μαζί; πρότεινε ο Λίνος.
— Ναι, αμέ!
— Πού θέλεις να συναντηθούμε;
— Πάρε με τηλέφωνο.
— Δώσε μου τον αριθμό.
Εκείνη άνοιξε την τσάντα της, έβγαλε από μέσα ένα χαρτί με μια ζωγραφιά κι ένα άλλο μικρότερο και του τα έδωσε. Ο Λίνος τα κοίταξε, δεν είδε κανέναν αριθμό και της έριξε ένα ερωτηματικό βλέμμα.
— Βλέπεις αυτή τη ζωγραφιά; Βλέπεις κι αυτές τις ερωτήσεις στο χαρτί;
— Ναι.
— Αν απαντήσεις σωστά στις ερωτήσεις, θα σχηματίσεις τον αριθμό του τηλεφώνου μου.
— Κι αν απαντήσω λάθος; ρώτησε ο Λίνος με ξαφνική αγωνία.
— Θα συναντηθούμε έξω από το Γκάζι στις οχτώ, του είπε εκείνη χαμογελαστά κι έφυγε.
Ο Λίνος Καραμελέ είχε μείνει ακίνητος με τα χαρτιά στο χέρι και την κοιτούσε που απομακρυνόταν. Ύστερα γύρισε προς το μέρος μου και μου τα έδωσε λέγοντας με σοβαρό ύφος:
— Είναι θέμα τιμής να βρεις τον αριθμό του τηλεφώνου της.
— Εγώ πρέπει να τον βρω; απόρησα.
— Φυσικά εσύ, γιατί εγώ απ' αυτή τη στιγμή είμαι τρομερά απασχολημένος.
— Με τι;
— Με το να τη σκέφτομαι συνέχεια.
Φίλοι μου, βοηθήστε με να βρω τον αριθμό του τηλεφώνου της Λίνας. Κοιτάξτε την εικόνα, απαντήστε στις ερωτήσεις και γράψτε τον αριθμό στις χρωματιστές καρδούλες.
Φιλάκια
Τίτος Μπαλόνιος







Ο Τίτος Μπαλόνιος έχει παρουσιάσει μέσα από τις σελίδες των μπαλονιών
μεγάλες προσωπικότητες, την Αγγελική Βαρελλά, τον Ευγένιο Τριβιζά, καλλιτέχνες,
διαστημικούς γεωπόνους, τον θείο Ισίδωρο, την Πίτσα Γκαζοζέν, κάτι περίεργες θείες του...
Πολλούς σας λέω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου