27 Δεκ 2014

Σεραφείμ Φυντανίδης

Ανήμερα τα Χριστούγεννα του 2014 έφυγε από τη ζωή ο Σεραφείμ Φυντανίδης, που υπήρξε ιστορικός διεθυντής της Ελευθεροτυπίας για 31 χρόνια.

Δεν ξεχνώ τους ανθρώπους που στήριξαν τις προσπάθειές μου και τα πρώτα μου βήματα. Μερικές φορές δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο από μία κουβέντα. 
«Σπάνια έχω δει άνθρωπο να θέλει κάτι πάρα πολύ και να μην το κατορθώνει».


Γνώρισα τον Σεραφείμ Φυντανίδη, όταν είχα πάει στην Ελευθεροτυπία να δείξω ένα ντοσιέ με δείγματα δουλειάς. Με ρώτησε γιατί αφού έχω πτυχίο νομικής και πατέρα δικηγόρο δεν ασχολούμαι με τη δικηγορία. Του απάντησα ότι αυτό που με ενδιαφέρει και θέλω είναι το σκίτσο. Ίσως και να το είπα έντονα, γιατί εκείνον τον καιρό όλοι μου έκαναν την ίδια ερώτηση υπονοώντας ότι παρατάω στρωμένη δουλειά για να κυνηγήσω κάτι αβέβαιο.
Η κουβέντα του Φυντανίδη δεν μου έδωσε σιγουριά, αλλά καινούργια δύναμη. «Σπάνια έχω δει άνθρωπο να θέλει κάτι πάρα πολύ και να μην το κατορθώνει».
Λίγο καιρό μετά ξεκίνησε η συνεργασία μου με την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου