11 Αυγ 2012

Υπαστυνόμος Κοκκίτης


Αποκλειστική συνέντευξη του υπαστυνόμου Κοκκίτη στον δημοσιογράφο των Μπαλονιών Τίτο Μπαλόνιο.

— Υπαστυνόμε Κοκκίτη, θα ήθελα να...
— Όχι ονόματα, παρακαλώ.
— Κοκκίτης είναι το όνομά σας;
— Όχι, είναι το παρατσούκλι μου. Βήχω πολύ.
— Είστε άρρωστος;
— Κάθε άλλο. Απλώς ο καπνός μου προκαλεί βήχα.
— Τότε γιατί καπνίζετε;
— Όλοι οι μεγάλοι συνάδελφοί μου κάπνιζαν. Ο Σέρλοκ Χολμς, ο υπαστυνόμος Μεγκρέ, ο υπαστυνόμος Μπέκας.
— Αν δεν κάνω λάθος, ο Ηρακλής Πουαρό δεν κάπνιζε. Ούτε η μις Μαρπλ. Για να μη μιλήσω και για τον Τεν Τεν που ούτε έπινε, ούτε κάπνιζε.
— Φέρνουμε και αντιρρήσεις βλέπω. Δώσ' μου τα στοιχεία σου, όνομα, εγεννήθης και κατοικείς. Θα σε μάθω εγώ τρόπους.
— Ευχαριστώ, αλλά μου έχει μάθει η μαμά μου.
— Συγγνώμη, παρασύρθηκα. Το επάγγελμα, βλέπεις.
— Τέλος πάντων. Λοιπόν, υπαστυνόμε, θέλω να σας ρωτήσω...
— Εσύ δε χρειάζεται να ρωτήσεις τίποτα. Θα σου πω εγώ τι θες να μάθεις.
— Α, έτσι;




— Εμ πώς; Αλλιώς; Και για να αρχίσουμε, κοίτα αυτή τη φωτογραφία και πες μου πόσα πρόσωπα βλέπεις.
— Εεε... έξι!

— Λοιπόν, άκου, για να μαθαίνεις. Το πάνω μέρος του προσώπου, δηλαδή από τη μύτη και πάνω παίζει πιο σημαντικό ρόλο στην αναγνώριση απ’ ότι το κάτω μέρος. Τα μαλλιά είναι το πρώτο χαρακτηριστικό που μας εντυπώνεται. Μετά τα μάτια, ύστερα η μύτη και ακολουθούν το στόμα και το σαγόνι. Αυτό το ξέρει καλά ο καταζητούμενος Γελάκιας, που είδες στη φωτογραφία σε διάφορες παραλλαγές. Γι’ αυτό, όταν μεταμφιέζεται, δε φοράει ψεύτικα μουστάκια και γένια. Προτιμάει απλώς ν’ αλλάζει περούκες.

— Είναι επικίνδυνος αυτός ο Γελάκιας;
— Κατά κάποιο τρόπο.
— Τι κάνει δηλαδή;
— Πηγαίνει σε σεμινάρια, συνεδριάσεις ή ομιλίες και τα διαλύει.
— Πώς;
— Σηκώνει το χέρι του, ζητάει το λόγο κι αρχίζει τα ανέκδοτα. Το ακροατήριο ξεσπάει σε γέλια και μετά δεν έχει καμιά όρεξη να παρακολουθήσει τον ομιλητή. Θέλει τον Γελάκια.
— Ευχαριστώ, υπαστυνόμε, για όσα ενδιαφέροντα μας είπατε. Μου επιτρέπετε μια τελευταία ερώτηση;
— Ελεύθερα.
— Πού μπορώ να βρω τον Γελάκια;


Οι σελίδες που δημοσιεύτηκε
ΚΛΙΚ

Ο υπαστυνόμος Κοκκίτης μαζί με το πρώτο μέρος της συνέντευξης εμφανίστηκε στο περιοδικό «Αερόστατο», όπου σε παγκόσμια αποκλειστικότητα αφηγήθηκε στους αναγνώστες πώς διαλεύκανε την κλοπή του δαχτυλιδιού των Ριπαφράτα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου