21 Αυγ 2012

Μίλτος Σόμπας


Φίλοι των Μπαλονιών και από σήμερα και δικοί μου φίλοι, γεια σας!
Είμαι ο Μίλτος Σόμπας. Το πραγματικό μου όνομα είναι διαφορετικό, αλλά δεν υπάρχει τρόπος να σας το πω. Βλέπετε, το γήινο αλφάβητο δεν έχει τους 32 μελωδικούς συνδυασμούς του αλφάβητου του πλανήτη Παγωτό Χωνάκι για να μπορέσετε  να το προφέρετε σωστά. 
Ίσως απορείτε με την εμφάνισή μου. Δεν μοιάζω και πολύ με εξωγήινο. Λάθος! Μοιάζω και πολύ μάλιστα. Ξέρω πως οι γήινοι νομίζουν πως οι κάτοικοι των άλλων πλανητών είναι κάτι πράσινα όντα με κεραίες στο κεφάλι, που ταξιδεύουν μέσα σε άβολα διαστημόπλοια σε σχήμα πιάτου της σούπας γυρισμένου ανάποδα. Δεν έχουν άδικο από την πλευρά τους. Όταν είχε έρθει στη Γη ο ξάδερφός μου, του άρεσε να προσγειώνεται μέσα σε μία τεράστια σουπιέρα στον κήπο της ΝΑΣΑ, φορώντας κεραίες στο κεφάλι και την πράσινη στολή που έχει για να ντύνεται μπάμια τις Απόκριες. Έβγαινε από τη σουπιέρα, χοροπηδούσε μπροστά στους απορημένους ερευνητές κάνοντας «μπλίνκι-μπλίνκι-μπλονκ», ύστερα ξανάμπαινε στη σουπιέρα και εξαφανιζόταν μέσα  σε σύννεφα πράσινου καπνού. Οι περισσότερες  απόρρητες μελέτες της ΝΑΣΑ για εμφανίσεις ΟΥΦΟ στηρίχτηκαν σ' αυτά τα σαχλά αστεία του ξαδέρφου μου.
Όπως καταλάβατε δεν είμαι μόνιμος κάτοικος της Γης. Ήρθα εδώ για να περάσω τις διακοπές μου, αλλά μου άρεσε τόσο πολύ που αποφάσισα να περάσω τις επόμενες και τις μεθεπόμενες και κάμποσες ακόμα, χωρίς  να μπαίνω ενδιάμεσα στη διαδικασία να φεύγω και να ξανάρχομαι.
Την άλλη φορά θα σας πω περισσότερα για τον πλανήτη μου. Τώρα σας στέλνω μερικές εξωγήινες σπαζοκεφαλιές, που είναι καταπληκτικό πόσο μοιάζουν με τις γήινες, μία δική μου φωτογραφία και μία του ξαδέρφου μου από την πρόσφατη επίσκεψή του στον κήπο της ΝΑΣΑ.


Η  πρόσφατη επίσκεψή του ήταν και η τελευταία, γιατί οι επιστήμονες της ΝΑΣΑ τον πήραν στο κυνήγι και αναγκάστηκε να το σκάσει. Και μην νομίζετε ότι ήταν εύκολο να φτάσει το διαστημόπλοιό του μέχρι τον πλανήτη Παγωτό Χωνάκι. Σκέτος λαβύρινθος. Δείτε και μόνοι σας.



Η εμφάνιση του Μίλτου Σόμπα, που συστήθηκε ως μόνιμος κάτοικος του πλανήτη Παγωτό Χωνάκι, δημιούργησε μεγάλη αναστάτωση στα Μπαλόνια. Κάποιοι έλεγαν «Αυτός μας δουλεύει άγρια», κάποιοι συμφωνούσαν, αλλά πρόσθεταν ότι δεν πειράζει γιατί έχει πλάκα, η Πίτσα Γκαζοζέν προβληματιζόταν αν ο πλανήτης Παγωτό Χωνάκι προσφέρεται για γαμήλια ταξίδια και ο αρχισυντάκτης κατσάδιαζε τον Τίτο Μπαλόνιο: «Κανένας ισορροπημένος υπάρχει περίπτωση να περάσει απ' αυτές τις σελίδες ή θες να βρεθείς σε δημοσιογραφική αποστολή στην Αλάσκα;». 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου